TINGKALANON - TANDEK - MORION

Wednesday, May 02, 2007

WILD HOGS

Bagi sesiapa yang belum menonton filem ini, saya cadangkan pergilah menonton Wild Hogs. Untuk ketenangan dan melupakan segala beban kerja, filem ini bercorak komedi ringan namun sarat dengan pelbagai pengajaran dan gelagat lucu 4 penunggang motor berkuasa tinggi, mampu membuatkan anda ketawa sepanjang film ini berputar sekaligus memberikan anda satu hari yang menyeronokkan.

Filem ini mengisahkan 4 sahabat yang merancang melakukan kembara 'tanpa arah' untuk mencari keseronokan menunggang motorsikal berkuasa tinggi. Idea kembara ini berpunca antara sebabnya ialah untuk menghilangkan tekanan di tempat kerja. Sehinggalah tiba masanya konvoi 4 sekawan ini danbermulalah segala ragam dan gelagat lucu. Setiap watak menjanjikan kekuatan dalam mengekspresikan jalan cerita yang penuh warna-warni, glamour, meriangkan dan padat dengan aksi lawak. Anda juga dihiburkan dengan muzik yang begitu catchy dan sememangnya adunan muzik, sinematografi, penataan warna dan cahaya, pemilihan watak, filem ini saya anggap berjaya. Namun aura menonton filem ini hanya boleh dinikmati bila menonton dalam cinema.

Rating filem B+

Filem seterusnya yang ingin saya saksikan di cinema ialah Pirate Of The Carribean: End's Of World, Spiderman3, Shrek 3. Pinsan-pinsan and geng sabahan, jom serbu cinema!!

Bukan 4 org tu ja yang ada tekanan di tempat kerja hehe.... so menonton filem antara alternatif untuk melepaskan beban. Selamat bertugas kengkawan dan masinasin komuniti.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home