TINGKALANON - TANDEK - MORION

Tuesday, May 02, 2006

Hehe.. Alkisah Matematik... Kartun Ini Sekadar Gurauan Semata-mata....

Apabila terbaca "Susahnya Matematik II" di blog TOK PENGHULU, saya teringat semasa di bangku sekolah dahulu, bagaimana saya begitu 'anti' dengan subjek matematik termasuk cikgunya sekali. Cikgu Matematik masa tu memang cantik dan suka tersenyum hehe!! Tapi entah macam mana ceritanya, semasa cikgu cantik tu mengajar Matematik saya seperti berhadapan dengan 'lembaga bermata merah, berkuku panjang (yang ni pastilah gula-gula panjang), rambut mengerbang dan suara menjerit-jerit'.... Hisshh!! serammm...

Otak saya rasanya 'tercedera' apabila saya mencuba menjawab soalan tersebut hehe. (Memang sah le kantoi Matematik).. Untuk mengelakkan berlakunya kecederaan dalaman, maka saya serahkan pada yang pakar untuk menjawab soalan tersebut... hehehe....

1 Comments:

Blogger Jack said...

lebih kurang begitulah grafik tu, cuma jalan cerita lain sikit. :)

4:51 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home