TINGKALANON - TANDEK - MORION

Sunday, May 28, 2006

Perkembangan Terkini Mama...

Hari ni masuk hari ke 5 mama ditahan di wad hospital Kudat. Nuar, Kelem, Konong, Kakak Iley, Kakak Minah, Kakak Anang, Wai sudahpun melawat mama di sana. Bapa, Uncle Jeleson dan beberapa orang dari Kg.Morion juga telah melawat mama sabtu kelmarin. Mama pesan supaya jangan risau akan keadaan dirinya.
Seperti mana yang diketahui daripada kakak Anang pada hari selasa lalu, kakak Anang telah memeriksa keadaan kesihatan mama semasa mama datang melawat di Kudat dan didapati kandungan paras gula dalam badan mama sangat tinggi. Atas nasihat kakak Anang, hari rabu itu juga mama dimasukkan di hospital. Sehingga kini, mama belum dibenarkan keluar dari wad kerana selain masalah paras glukosa dalam badan mama, doktor juga memberitahu mama juga dalam keadaan stress dan tekanan darah sekali sekala dan kadangkala berulang kali mencecah paras tinggi.
Semoga mama cepat sembuh sebelum majlis adik Nuar berlangsung. Skarang ini wai sedang menjaga mama dan kalau mama masih ditahan di wad ketika saya balik sabah, saya juga akan terus ke sana untuk menjaga mama. Harap Tok Penghulu juga sudah mendengar khabar keadaan kesihatan mama. Apapun, mama dalam keadaan yang baik skarang ni. Harap semakin bertambah baik....

2 Comments:

Blogger Jaxon S said...

ya... sudah dengar dari wai hari ini (28 mei). moga cepat sembuh..

12:20 AM  
Blogger Little Mike (LM) said...

Gembira dengar khabar mama sudah keluar hospital petang kelmarin (29hb) jam 4.00 petang. Hari ni mama balik kg.

11:51 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home