TINGKALANON - TANDEK - MORION

Thursday, November 10, 2005

Anak-anak Masinasin V


Yummy!!...... masa untuk melayan perut yang sudah begitu teringin untuk makan mangga muda. Dari kiri, sepa lagi saya la, mama, Kakak Anang, why-why, lyedd, Nuar dan miewella.... Ada sepa yang bleh tolong bagi tau apa nama tempat kitorang mandi tu?? (isk!isk! malu!malu!.. tempat sendiri pun boleh sesat nama tempat... hehe)

5 Comments:

Blogger =L=E=M= said...

miewella, ko tropong apa tu?

6:34 PM  
Blogger Little Mike said...

Uii na.. si nuar. Korang tau ka apa yang si nuar fikir tu sampai pejam2 mata dia... Kalau korang mo tau meh sia bagitau.. dalam hati dia berkata ' Ah! aku tidak akan tergoda oleh mangga itu'... Ada sepa lg mo teka?

7:14 PM  
Blogger =L=E=M= said...

em..mungkin si nuar cakap mcm nie.."eiiii..."mada' rusuk betul diorang makan mangga....kalau mangga memang nombor 1..mindama..."

hehehe....lain2 ada lagi?

12:57 PM  
Blogger why-why said...

Mick, nama kwsn kita mandi tu 'sarayo'...ko suda lupa meh? ;-p

3:36 PM  
Blogger Little Mike said...

Oh ya kan... lupa daa.... malu.. malu. sia enda past bah tu apa nama dia... sia ingat sarayo tu sampai tempat dorang c Kumansang saja..

10:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home