TINGKALANON - TANDEK - MORION

Sunday, December 11, 2005

New Pic Of Mine...

Another Ram Bamjon??

Locket Of The Sleeping Dragon

Cool mickey...
Laughter is the great medicine in all kinds of stressful situations...
Real me...

[Coming up next!! :)]
Movie title:Before The Scary Movie
Would you run... Would you really want to hide??
I know you can hear me!!

Sebuah puisi dan jejak di rantau seberang.... ingin rasanya aku bercerita sesuatu agar aku berupaya memadam jiwa gunda... yang pastinya aku tidak memiliki konflik rasa seperti ini.. Hanya mampu berharap sifat semulajadi dapat menyentuh rasa di balik tembok hakikat yang sebenarnya.. Selepas semua ini, tiba-tiba aku terfikir yang aku sebenarnya tidak perlu bercakap mengenainya lagi.. Kejadian manusia cukup sifatnya untuk memahami apa sahaja urusan manusiawi..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home