TINGKALANON - TANDEK - MORION

Thursday, April 13, 2006

Akhirnya Aku Bertemu Kembali Jejak Sulungku Dahulu...

Saya pernah memikirkan sejak bila sebenarnya saya mula create dan menulis dalam blog. Rupanya blog yang hampir 2 tahun hilang dari pandangan dan perhatian saya, saya 'bertemu' kembali selepas saya menjelajah sehabis-habisnya blog masinasin dan tiba-tiba saya terbaca tulisan Penghulu, A Blog From Mick. Hati saya menjerit 'yessss!!!' Blog lama ini tiba-tiba membuatkan saya tersenyum girang dan berfikir 'itulah aku pada mulanya dulu'...
'Benarkan Bahasa Melayu menyelit di antara sirloin steak dan french fries'
- tulisan pertama saya dalam ruang comment - :)
hehe.. embun pagi sudah mengetuk cermin tingkap. Selamat malam komuniti masinasin. Antara beberapa malam sejak tahun yang sudah aku terlewat tidur kerana hatiku yang sudah terlalu 'ramah' dengan blog..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home