TINGKALANON - TANDEK - MORION

Monday, August 11, 2008

BBQ AY Klang

Perut sudah naik. Kenyang makan durian... adesss!

Pilih! pilih!.. baik punya... :)

Geng-geng durian.. hehe Kiri: Suzanne, Chester, Konong, Andy, si.. ayaa cemana lupa nama dia tu.. siou, Lina, Ikung, Black, Steve, Pam, Vika, Nikhlos, Rubin 'Lucy' hehe, Boyden, Diana, Jay Cou :), Krist, Mick (sepa lagi saya la hehe)



Antara kawan2 yang datang. Kiri Sekali Auntie Satiah.

Selepas program AY, kami beramai-ramai stay untuk memeriahkan BBQ yang telah diatur sebelum ini oleh Cazen Vika dan Roy. Hidangan malam itu fuuhh.. sedap! Sekali lagi seperti biasa saya mengambil tempat sebagai chef panggang memanggang. Yang bagusnya, sambil memanggang sambil makan. Gudoot! Haha.. Entah tiba-tiba timbul idea kawan-kawan untuk menambahkan kemeriahan dengan hidangan aroma durian yang sungguh tidak dapat dinafikan memikat rasa. Saya tidak mahu ketinggalan untuk menunjukkan kejaguhan memakan durian. Sudahnya, perut jadi kembung. Pelbagai makanan yang masuk melupakan seketika 'diet' yang saya cuba usahakan. Malam itu saya tidak ingat apa-apa lagi untuk membataskan kunyahan. Semuanya hamtam... Lupa dunia hehe. Ayam panggang, hotdog, sup, durian, durian dan durian. Malam itu saya balik jam 11 dan terus ke tempat kerja dengan kekenyangan yang ekstrem.

3 Comments:

Blogger everjoy said...

aduhh...bahagia la tu dpt makan durian ada ayam panggang lagi ya...aikk..hmmm...

10:16 PM  
Blogger Little Mike (LM) said...

hehe... hari isnin baru hilang kesan kekenyangan. Sepanjang ahad tu tidak makan pun macam baru lepas makan. Bayangkan la tu betapa malam BBQ tu sya berabis makan. Risau juga saya bila makan minum semua saya balun. Tapi macam ada perasaan yang memujuk 'malam ni saja bah! Lepas ni teda sudah. Lain kaaaaali lagi'... termakan pujukan perasaan begitu membuatkan saya lupa dunia.. hehe

3:41 PM  
Blogger UNGU said...

adui..terindu2 plk balik di klang church..mantap gia kmu pnya BBQ tu..

6:20 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home