TINGKALANON - TANDEK - MORION

Friday, August 21, 2009

Lensa Mickey 1: Canon 450D....

Gambar rumah di Kg. Tingkalanon. Baru beberapa minggu mengambur padi...
Kenangan dengan bapa. Tangan ini celupan lilin tangan bapa ketika berada di KL dan kami membawanya bersiar-siar di Cameron Highland.
SAM sentiasa di hati... hehe
Lonely in the rain... Hehe patung kesayang mama saya kasi basah semata-mata untuk mo test skill ambil gambar. Lepas ambil gambar nie kadapatan mama dan terus kena marah. Huhu..
Bunga kembang di halaman rumah mama tanam. Katanya 'Ini la penghibur hati di kala keseorangan di rumah'. Hmmm.. Sedih pula hati saya.
Si kusing ni heheh.. sedang berjemur matahari. Saya terpaksa berhati-hati menghampiri kucing kesayangan mama supaya kunun inda terganggu konsentrasi ni kucing. Haha...
Ini la yang terjadi kalau saya menyedarkan lamunannya. Hehe... 'Apa tengok-tengok?' bilang ni kucing.
Siapa sangka tumbuhan ini yang sangat 'dibenci' di lapangan bendang boleh juga menghias dirinya cantik menjelang terbitnya mentari. Ini la kusingan yang selalu membuatkan saya selalu memgeluh waktu budak-budak lagi. Hehehe....

2 Comments:

Blogger aranam said...

LM,

Apa khabar?

Cantik sungguh gambar-gambar di sini... :)

12:14 PM  
Blogger Little Mike (LM) said...

aranam..
terima kasih bertandang. Khabar saya baik2 sahaja di sini. Bercuti seminggu di kampung. Lari seketika dari keributan kota. Gambar2 ini di ambil sepanjang saya berada di Sabah. Harap tuan aranam juga dalam keadaan sihat sejahtera... selamat berpuasa ya!

8:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home