TINGKALANON - TANDEK - MORION

Wednesday, October 31, 2007

Biarlah Kukatakan...

.. itu masih kamu di hatiku sekalipun kita rasakan di ruang itu tidak ada kamu dan tidak ada aku.. Masa yang sukar, jika tidak saling memberi galakan... sekadar mengurindamkan bait-bait bisu mengusik degup jantung. Bisa sahaja menjadi lelah..
AKu teringin pejamkan mata dan cuba percaya.... AKU INGIN MENCUBA UNTUK PERCAYA... tanpa ragu terhadap sesuatu yang aku pernah kufikirkan dalam hidupku sendiri...
Izinkan aku pejamkan mata... Barangkali dengan begini aku berjaya perlahan-lahan menelusuri hatiku sendiri.
Yang baiknya aku berpeluang lagi berbicara 'itu masih kamu dihatiku sekalipun kita rasakan di ruang itu tidak ada kamu dan tidak ada aku'..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home