TINGKALANON - TANDEK - MORION

Tuesday, October 10, 2006

Pinsan-Pinsan & Co. Trip Ke Sg. Chongkak, Hulu Langat, Selangor

Gambar-gambar ini saya upload dari c Casey D punya web. Pinsan-pinsan The Sambion's Connection ramai yang yang tapigi juga. Trip ni pun diorang yang organize. Maybe minggu depan balawan futsal pula... Futsal yang lepas-lepas inda tapigi sebab inda kana inform huhu! Lagi pun diorg ingat sya karaja bah time tu.
Napa c Konong tu? hehe. Tingu la c mick tu, pasal makan nda ingat. Bagumuk kiowo!!

Splash time!! Mo jadi superman c junior. bilang c junior '1,2,3 tarajun!! Ayarrkk.. dadi sya blok pula.Hehe... From Left: Weldy, Yus, Si kici Deck, Mick, Casey (balakang sikit) Mrs Roger and Mr Roger.


Mindama!! c Badang ja yang buli kasi pacah tu batu. Jangan ko memandai-mandai sana mick. Na kan, binjul sudah tu munung!! hehe. Mrs Roger sikit lg nokorulun...

Barandam owo. Sejuk juga tu air sungai Chongkak...

Jinai-jinai bilang c Casey owo... Left: Casey, Konong, Lis (Mrs Roger) Why, Lady in Pink EL (amacam Casey, ada perkembangan korang?), Laura.... Belakang sekali Jinai Kota Belud bilang c Casey. (lagi-lagi c casey.. hehe)

Fotogenik!! Why, El, Konong, anonymous Kota Belud..

Sepa ni?? Tuan Black dan Mick sedang posing.

Konong: you're in candid camera...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dulu-dulu masa di um, pernah buat program siswa di hulu langat. tinggal dengan keluarga angkat dan mandi manda juga di sungai tu...

11:31 AM  
Blogger MICKEY's CORNER said...

mangkali dulu-dulu masa program bakti siswa UM di sana, tempat ni masih lagi betul-betul kampung dan sungai ni pun mangkali baru dimasukkan dalam senarai prospek pelancongan demostik. Sekarang ni, sungai Chongkak betul-betul sudah dikomersilkan untuk destinasi pelancongan/riadah. Masa jack dulu tempat ni masih lagi asli semulajadinya. Skarang ni bukan tidak ada lagi wajah semulajadi tetapi sudah 'diandam' dengan landskap yang dirancang.

11:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home