TINGKALANON - TANDEK - MORION

Saturday, July 05, 2008

Penyiasat Persendirian Balasubramaniam Menarik Balik Laporan Akuan Bersumpah

Semakin kalut dan mengarut!. Akuan bersumpah yang mengaitkan salahlaku Datuk Seri Najib ditarik balik dengan alasan laporan itu dibuat atas dasar 'terlalu marah dengan kerajaan'. Inilah natijahnya emosi yang tidak dikawal oleh akal.

"KEMARAHAN SEKADAR MENDEKATKAN KITA KEPADA KATA-KATA YANG MERBAHAYA"
Renung-renungkanlah...
Resah bila melihat situasi terkini. Sedih melihat Malaysia diporakporandakan oleh fitnah dan oleh individu yang tidak bertanggungjawab. Kesukaran yang dialami rakyat terpinggir dek kesibukan para pemimpin saling bercakaran, saling menyerang peribadi lawan dan kawan, saling bersilat kata di dada media, tepis sana tepis sini, tikam sana dan tikam sini, rakyat juga yang terpinga-pinga. Cukuplah! rakyat pening memikirkan soal makan dan minum dan masa depan anak-anak. Jangan ditambah lagi derita, rakyat sudah mula sesak nafas, nasib bagai pelanduk menunggu masa untuk mati bila gajah sama gajah mula bersengketa.
Bagi yang bergelar pemimpin, rakyat mempercayai anda untuk memimpin!! Nak tunggu rakyat buat teguran? Jika sekarang anda merasa seronok melakukan 'hiruk-pikuk politik' membiarkan rakyat tersadai tanpa perhatian, tunggulah pilihanraya akan datang...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home