TINGKALANON - TANDEK - MORION

Tuesday, August 12, 2008

Dulu Saya Pernah Training...

... angkat apa sahaja benda yang saya rasa berat atau sebarang objek yang membuatkan saya berusaha mengangkat beban sehabis daya. Semuanya gara-gara bermula dengan menonton drama 'The Incredible Hulk' dan filem 'Samson'. Sangat suka menonton kedua-dua cerita ini. Memang best la... Kerana minatkan bentuk badan pelakon tersebut, saya mula berangan-angan menjadi seperti mereka (berbentuk tapi tidak la sampai macam diorang ni. Cukup la macam Diesel WWE kunun-kunun la). Dan bermulalah episod kegilaan 'mengukir ketulan' apabila paket simen menjadi mangsa pertama, termasuk bongkah simen yang digunakan untuk menutup longkang berukuran 2X2 besarnya di asrama SMK ABD Rahim, Kudat. Setiap bulan ada saja bebelan warden asrama melihat longkang yang rongak dek kegilaan kepada seni 'membina badan'. Tapi yang jadinya, saya jadi kurus melengkung sehingga mendapat gelaran juara bina badan jerangkung universe!!Sedihnya... Nak jadikan ceritanya, latihan agak-agak kaw-kaw juga, makan minumnya tada. Kuang!kuang!kuang!.. Maklum la sekolah menengah dulu mana ada pegang duit. Inilah kenangan... kan? Sehingga hari ini saya masih cuba merancang-rancang untuk memberikan sedikit bentuk kepada badan saya yang sudah begumuk nie tapi.. tapi.. setakat merancang saja la..

Mick Lou Schwarzenegger har!har!kui!kui!kill!kill!die!die!... (tattoo yang cuma bertahan 3 minggu. Nasib baik bukan jenis yang kekal huhu)

Lou Ferrigno

Arnold Schwarzenegger

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mick, you growing your hair long again??!!!

12:34 PM  
Blogger Little Mike (LM) said...

Hi Magic,

there you are!!.. hehe. Nice to hear from you again. How are you?

suka-suka saja magic. when first time i saw the movie 'The Highlander' i really admire christopher lambert hair.. He's so cool. hehe have you heard about the samson story? maybe i can be like him. he is strong because of his hair. so i can be a powerfull man too someday if i growing my hair long... haha.. last time not long enough. so power2 pun i just can eat twice a day only..

cheers! my old friend. any latest news from you?loking foward for update. Thanks for dropping by.

8:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home