TINGKALANON - TANDEK - MORION

Tuesday, September 30, 2008

MICKEY'S CORNER INGIN MENGUCAPKAN....

......kepada semua kaum muslimin dan musliman khasnya kepada semua pinsan-pinsan yang beragama Islam, juga kepada para sahabat handai di mana sahaja anda berada. Semoga bergembira hendaknya menyambut ketibaan Syawal. Berkongsi dalam satu pertemuan, kemeriahan dan pelbagai juadah pastinya menggamit pelbagai kenangan. Semoga senyuman dan pelukan aidilfitri terus mengeratkan hubungan silaturahim selama mana kita masih berada di bumi.

Jangan lupa untuk bersyukur dan memohon kepada-Nya belas kasihan, agar kita sentiasa dapat merendahkan diri sementara kita melalui waktu-waktu yang meriah. Usah juga lupa kepada golongan kurang upaya dan mereka yang memerlukan bantuan sokongan.

Sebagai tanda kasih sayang dan ingatan jauh ke dasar hati, berhati-hatilah memandu kenderaan anda. Kepulangan anda adalah sesuatu yang amat dinanti-nantikan oleh kaum keluarga dan mereka sangat merindui anda. Tolong jangan ubah kegembiraan ini dengan dengan cerita di atas jalan yang memberikan khabar mengejutkan di halaman rumah. Pulanglah dengan selamat dan temuilah mereka nun di desa sana dengan pelukan mesra. Pandu mesra, cermat dan dengan tenang hati. Beginikan baik untuk melengkapkan satu pertemuan di mana sahaja anda dan keluarga anda berada di seluruh Malaysia

SILALAH MENJAMU SELERA DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home