TINGKALANON - TANDEK - MORION

Tuesday, January 13, 2009

Pertandingan Mencipta LOGO

Kiutnya logo nie... Bikin kasian tingu. Logo paling ringkas.. hehe

Macam banner...

lagi satu.. macam banner juga.. hehe

Adehh.. bilang pertandingan mencipta logo untuk blogger's Kota Marudu. Bila saya perhatikan macam saya buat banner la pula. Macam mana la nie SANGURU? Saudara Jaymon Musit dan Lt. M. Musli sudah submit logo masing-masing. Yang tu baru panggil logo. Tapi yang saya buat ni jadi lain pula. Hehe... Saya ada buat satu tapi ringkas ja... Cuba ja hantar. Mana-mana saja la kan. Kalau disuruh buat, buat la ba kan?. Sudah nama dia pertandingan. Ada pemilihan. Ada logo yang terpilih. Yang penting saya tetap menjadi sebahagian daripada blogger's yang mahu berkomitmen dengan usaha yang diketuai oleh SANGURU. So, blogger's lain amacam?

Untuk pengetahuan kepada blogger yang lain, kita sedang merancang untuk membuat satu laman web khas untuk para blogger bergerak sehala dalam satu wadah maya, berkongsi secara bersama, sama ada melalui sumbangan idea, sebarang bentuk penulisan dan juga kritikan. Antara objektifnya ialah sebagai wahana membangun minda bangsa, bahasa dan kebudayaan termasuk dalam mengetengahkan nasib rakyat khusus di Kota Marudu. Untuk mengetahui lebih lanjut sila ke blog SANGURU (sila klik di atas).

Kepada mereka yang pakar dalam web design, atau ada pihak yang menghulurkan perkhidmatan membangun laman web berbayar, dialu-alukan untuk memberikan sumbangan kepada kumpulan kerja maya yang bakal ditubuhkan dalam masa terdekat. Jika web berbayar, boleh maklumkan dan runding dengan SANGURU. Yang lain akan support. Rukut-rukut kita.

Wahai bangsaku, berikan langkah perajuritmu dan maju la ke depan!

1 Comments:

Blogger Aldusuni said...

aman ... tudukai aku po mangatag 3 baris it ruangan dot blog. sumuang aku dit laman web doo nga mad ko bolion iriii ... it percuma nono aman.

1:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home