TINGKALANON - TANDEK - MORION

Sunday, June 21, 2009

Mengintai Jejak Lama

Happy to be here again!

Mandur yang baik, pekerja pun ikhlas buat kerja.. hehe

Upah RM2 kepada sesiapa yang perlukan khidmatorang saya. Kerja tidak cincai punya.. haha

Buat kerja betul-betul. Jangan kasi pening kepala saya ;) (Tzuriel, anak bongsu kakak sulung yang suka jadi model bila bergambar)

Di sini jejakku dulu, di sini jugalah akan kembalinya aku nanti. Kembali menabur bakti kepada tanah yang banyak berjasa.

6 Comments:

Blogger NONG said...

Kalau ko uda balik sini LMike..
dapatlah kita berkumpul(SAM)

11:51 AM  
Blogger Little Mike (LM) said...

ya... mudah-mudahan saya berpeluang berkumpul dengan kalian sama-sama 'kerja minda'...

2:41 PM  
Anonymous ARYA KK said...

senyuman mu membunuh kuman H1N1. hehehe

2:48 PM  
Blogger Little Mike (LM) said...

ARYA KK..
ALangkah bagusnya kalau itu kenyataan. Satu Malaysia saya jalan basmi H1N1 sambil senyum2... hehe

10:31 AM  
Blogger dardie said...

Kalau ko balik Lm, saya pun akan menyusul nanti..sy tahu banyak khazanah di sana untuk kita terokai...

4:07 PM  
Blogger Little Mike (LM) said...

Semakin tidak sabar pula sya bila sebut khazanah nie... huhu

2:54 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home